Preturi personalizate in functie de fiecare proiect de business

Cum comand

Operatiunile de vanzare se vor desfasura in urma lansarii in scris, de catre Cumparator a unui Ordin de Comanda ferm, urmat de livrarea produselor si serviciilor de catre Vanzator.

Orice Ordin de Comanda este considerat acceptat dupa ce acesta este completat si semnat atat de Cumparator, cat si de Vanzator, in conditiile agreate de ambele parti.

Niciun Ordin de Comanda acceptat de catre B2B Expert nu poate fi anulat sau modificat, decat cu acordul scris al B2B Expert.

Orice Ordin de Comanda se supune termenilor si conditiilor prevazute in Contractul de Vanzare-Cumparare. Nicio alta intelegere verbala nu va fi luata in considerare.

Ordinul de Comanda pentru B2B Expert va contine obligatoriu, dar nu se va limita la urmatoarele informatii:
  • Modelul produselor sau serviciilor comandate
  • Cantitatea produselor sau serviciilor comandate
  • Pretul produselor sau serviciilor comandate
  • Termene si conditii de livrare
  • Termene si conditii de plata
To Top