Preturi personalizate in functie de fiecare proiect de business

Garantie

Cadrul legal de acordare a garantiei

Persoanele juridice au dreptul la garantie (legala si comerciala) conform Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, consolidate in data de 10 februarie 2016, prin republicarea in Monitorul Oficial, Partea I nr. 347 din 06 mai 2008,, şi include modificările aduse prin următoarele acte: OUG 174/2008; OUG 34/2014.

Perioada de garantie

Durata medie de functionare si perioada de garantie variaza in functie de produs si este specificata in certificatul de garantie care insoteste produsul astfel:

  • Telefoane mobile - 24 de luni
  • Tablete - 24 de luni
  • Monitoare - 24 de luni
  • Accesorii Smart (Wearables) - 24 de luni
  • Acumulatori - 12 luni
  • Casti - 12 luni
  • Incarcatoare - 12 luni
  • Huse si capace - 3 luni
Proceduri de acordare a garantiei
  • Garantia comerciala este acordata fie de catre vanzator, fie de catre producator, in reteaua de service-uri autorizate, asa cum este specificat pe certificatul de garantie al produsului.
  • Pentru a beneficia de garanția produselor, cumparatorul trebuie să prezinte documentul de achiziție (factura) si certificatul de garantie in original.
  • Cumparatorul trebuie să informeze B2B Expert despre lipsa de conformitate a unui produs în termen 48 de ore de la data la care a constatat-o.
  • B2B Expert isi asuma angajamentul faţă de cumparator sa repare produsul care nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie, fara sa solicite un cost suplimentar.
  • În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
  • In cazul in care reparatia nu este posibila, B2B Expert va înlocui produsul cumpărat, cu unul identic, nou.
  • B2B Expert are aceleaşi obligaţii pentru produsul înlocuit ca şi pentru produsul vândut iniţial. Produsele care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.
  • Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţa B2B Expert lipsa de
    conformitate a produsului sau a predat produsul service-ului autorizat, pe baza unui document de predare-preluare.
  • Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa B2B Expert lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului la unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.
  • Prelungirea termenului de garanţie se va înscrie în certificatul de garanţie comerciala de către service-ul autorizat care a efectuat reparaţia în perioada de garanţie.
  • In cazul in care nici reparatia, nici inlocuirea nu sunt posibile, B2B Expert va restitui preţul plătit de catre cumparator.
  • Restituirea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 15 zile calendaristice de cand B2B Expert notifica cumparatorul ca a luat decizia de restituire a sumei.
  • Majoritatea produselor comercializate de B2B Expert au în componenţă subansamble electronice şi mecanice care necesită respectarea cu stricteţe a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare, conectare, întreţinere şi reparare prevazute în instructiunile de utilizare.
  • Uzura usoara a produselor de-a lungul timpului, in conditii de utilizare normala (ex. uzura fizica, mecanica şi electrica) nu este considerata lipsa de conformitate.
Situatii care duc la anularea garantiei comerciale
  • Utilizarea produsului in alte scopuri decât cele pentru care este destinat sau în afara specificatiilor tehnice aferente;

  • Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, actiunea socurilor, vibratiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic);

  • Manipularea sau instalarea gresita (ex: instalarea gresita a bateriilor sau a acumulatorilor, utilizarea altor modele de surse de alimentare sau accesorii decat cele livrate sau indicate de producator);

  • Setari gresite ale produselor, virusari, deteriorarea sau functionarea necorespunzatoare a sistemului de operare, a fisierelor de configurare sau a programelor instalate; eventualele incompatibilitati de natura software sau hardware ce pot aparea la folosirea produselor de marci diferite impreuna;

  • Deteriorari termice, mecanice şi plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a oricaror altor factori, independent de producator;

  • Cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichide;
To Top