Extra Garantie 1 an telefoane Samsung Mid-Level
Descriere / Extra Garantie 1 an telefoane Samsung Mid-Level
Beneficiile Samsung Care+ pentru Business
Samsung Care+ pentru Business este planul premium pentru protectia dispozitivelor corporate, care se afla in perioada de garantie standard de 24 de luni. Astfel, in timp ce garantia standard dureaza 2 ani, garantia Samsung Care+ se extinde pe durata celui de-al 3-lea an.
Conditia pentru ca garantia extinsa sa poata fi cumparata este ca dispozitivul sa se afle in perioada de garantie standard.
Compania ta va beneficia de o extra garantie flexibila, mai lunga, prin care vei minimiza pierderile financiare datorate intreruperilor neplanificate ale proceselor de lucru.
Specialistii din service-ul autorizat Samsung iti repara dispozitivele
- Infrastructura de service-uri Samsung promite cea mai eficienta si rapida asistenta oferita de tehnicieni experti, la un centru de reparatii din apropierea ta.
- Siguranta si performanta dispozitivelor sunt puse in pericol atunci cand companii neautorizate efectueaza servicii de reparatii. Tehnicienii experti de la centrele de service autorizate Samsung iti vor repara dispozitivul folosind piese originale Samsung pentru a-l face sa functioneze ca unul nou.
- Samsung Care+ pentru Business respecta standardele stricte de reparatii Samsung. Acest lucru le permite clientilor sa isi foloseasca dispozitivele profesionale in conditii mai sigure.
- In timpul perioadei de garantie extinsa, Samsung repara sau inlocuieste orice dispozitiv defectat, care se incadreaza in domeniul de aplicare al garantiei de baza. Acest lucru asigura o functionare neintrerupta a dispozitivelor mobile, crescand productivitatea si continuitatea.
- Garantia extinsa acopera urmatoarele: corpul dispozitivului - defectiuni mecanice, defectiuni din fabrica, defectiuni de proiectare; baterie - umflare, scurgere, probleme de incarcare.
Treci prin tot procesul fara complicatii
- Nu sunt necesare costuri sau documente suplimentare pentru reparatii, ceea ce simplifica lucrurile.
- Dispozitivele si datele de inregistrare ale clientilor sunt deja sincronizate cu centrul de service Samsung, astfel incat clientii pot obtine cu usurinta serviciul de care au nevoie fara a furniza documente justificative.
- Serviciul Samsung de preluare si livrare elimina necesitatea de a vizita centrul de service autorizat.
Ai vizibilitate, in timp real, a starii dispozitivului pe panoul de control
- Panoul de control afiseaza numarul de cereri deschise si finalizate, permitand clientilor sa monitorizeze cu usurinta istoricul de service al fiecarui dispozitiv, in timp real.
- Sistemul face usor de vizualizat si de gestionat lista de dispozitive corporative care au fost incarcate automat prin intermediul distribuitorului. Acest lucru contribuie la cresterea productivitatii managerilor de active si a managerilor IT care gestioneaza un numar mare de dispozitive.
- Administratorul IT poate gestiona licenta de serviciu intr-un mod usor si convenabil. Interfata intuitiva simplifica procesul de atribuire a unei licente, iar clientii pot verifica perioada de licenta.
Cum apelezi la garantie?
- Prima data suni la numarul gratuit 0800 872 678 pentru a lua legatura cu un service specializat Samsung si pentru a depune o cerere
- Un operator call-center iti va raspunde, se vor verifica datele din cerere, apoi esti ghidat catre un service autorizat Samsung
- Trimiti prin serviciul de preluare/livrare gratuit, dispozitivul care urmeaza a fi reparat
Specificatii tehnice
Detalii Produs
SKU | P-GT-1CXXS0MZ |
---|